چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

ماجرای مرگ مشکوک امیرحسین خادمی | ۳ متهم پرونده نوجوان زرین‌دشتی دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۲۵۸۲۴
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
  • ۶
ماجرای مرگ مشکوک امیرحسین خادمی | ۳ متهم پرونده نوجوان زرین‌دشتی دستگیر شدند
رئیس کل دادگستری استان فارس: پرونده مرک مشکوک جوان زرین دشتی به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود. شناسایی سه متهم، بازداشت و تفهیم اتهام آنان در حوزه قضایی زرین‌ دشت انجام‌ شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی اعلام خبر فوت مشکوک جوان زرین دشتی، رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پرونده تحت نظارت ویژه قضایی قرار دارد گفت: پرونده متهمان این حادثه به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود اعلام کرد رسیدگی به پرونده مذکور در صلاحیت محاکم کیفری یک استان است که اقدامات اولیه جهت انجام تشریفات قضایی و ارسال پرونده به مرجع عالی قضایی استان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقدامات قضایی اولیه از جمله شناسایی هر سه متهم، بازداشت و تفهیم اتهام آنان در حوزه قضایی زرین دشت انجام شده است، بیان داشت: ادعای مطرح شده توسط خانواده متوفی در خصوص آدم ربایی و قتل نیز با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار رسیدگی مقام قضایی قرار دارد.

زرین دشت در جنوب شرقی استان فارس و در ۳۴۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

 اخبار منتشرشده در فضای مجازی حاکی از این است که امیرحسین خادمی پس از اینکه به خانواده‌اش اعلام می‌کند از سوی چند نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، برای پیگیری قضائی، اقدام به شکایت در مرجع قضائی می‌کند، اما چند روز پس از این اقدام، جسد وی در یکی از بیابان‌های حاجی‌آباد کشف می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
1
ظلمی که به این پسر شده به هیچکس نشده.وای به حال مادرش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
0
چه ادم کثیف پیدا میشه
زیبا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
0
واقعا پلیس منتظر چی بوده. منتظر مونده بود این اَشغالها بیان سراغ جوان مردم خفتش کنند. چرا وقتی این جوان شکایت کرد پلیس متهمان رو بلزداشت نکرد . چرا منتظر موند قتل انجام بشه. تورو خدا یکی جواب بده . نقش پلیس تو جامعه چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
0
به بدترين شكل ممكن اعدامشون كنن ولي قبلش شكنجه جسمي بشن بعد إعدام شن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0
0
اییییی اینا وجدان دارن آیا چشمای مظلومشو ببینید اخه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
0
0
گناه کارمندی که به شکایت این طفل معصوم محل نگذاشته کمتر از متجاوزین نیست و حکم اعدام واقعا برای دو عمل تا این حد زشت و دردناک کم است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->